sobota, 23 stycznia 2010

Czy da się tanio latać?

Ilu z nas marzy o zwiedzaniu świata, poznawaniu nowych kultur czy malowniczych miejscach? Zapewne wszyscy, lecz w tym momencie powstaje kwestia kosztów.

Wyjazd to jak wiadomo wydatki, wszystko zależy dokąd się udamy, jakim środkiem transportu i gdzie będziemy przez ten czas mieszkać.

Zmierzam do środków transportu a dokładnie do lini lotniczych. Zazwyczaj wszystkim bilet lotniczy kojarzy się z dużymi wydatkami co w praktyce nie zawsze musi być prawdą.

http://www.skyscanner.pl/

Strona którą podałem wyżej jest podstawą taniego biletu, umiejętność wyszukania go nie jest rzeczą trudną.

Do wyboru mamy wybór lotniska z miejsca wyjazdu jak i docelowego, wybór terminu. Przy tym należy dobrze zwrócić uwagę bo jak zauważyłem od tego zależy cena naszego biletu.

Przykładowo wybrałem wylot z lotniska z Katowic we wtorek i powrót za tydzień we wtorek. Ceny przedstawiam na załączonym obrazku poniżej.




Drugie wyszukanie, wylot z Katowic we wtorek a powrót w czwartek. Tak się to przedstawia cenowo:




Zaskoczeni? Ja również byłem jak zobaczyłem to pierwszy raz. Gdy znajdzie się więcej wolnego postaram się sprawdzić to w praktyce i opiszę to tutaj.

Dla rozmarzonych wakacjami polecam przeczytanie tego artykułu gdzie autor urządził sobie sześciodniowe wakacje na Majorce za... 400zł!

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz