niedziela, 20 grudnia 2009

Zastój

Jak widać na blogu mały zastój, koniec roku powoli mi się w szkole zbliża więc przez to też mniej czasu. Dodatkowo święta, wszelkiego rodzaju przygotowania kupna prezentów itp. Jak u Was prezenty już zakupione :) ? Ja na szczęście w prezenty dla bliskich kupiłem już jakiś czas temu, a dokładniej w okresie wakacji. Z ciekawości rzekłem na to co kupiłem w sklepach jak teraz wychodzi cenowo i zaoszczędziłem blisko ~50-60zł. Niby nie dużo ale zawsze to coś :).

Portfel:

Stan portfela bez zmian, jak było tak jest 2200zł. Ostatnio srebro troszkę mnie pocieszyło i poszło w górę. Po dłuższych przemyśleniach i poradach pieniądze które ulokowałem w srebro zostawię. W dłuższym terminie na pewno zyskam. W tym tygodniu będę mieć trochę wolnego i będę chciał założyć jeszcze dwie lokaty w Open Finance. W tym wypadku zostanie mi jeszcze 500-600zł. Myślałem by rozejrzeć się za jakimś funduszem inwestycyjnym z bardzo małą minimalną wpłatą ale by nie stracić :). A może macie jakiś Fundusz godny polecenia? Po nowym roku wpadnie znów trochę pieniędzy. Gdy portfel będzie "grubszy" będę chciał spróbować swoich sił na kontraktach terminowych. Wiem jakie to niesie ryzyko. Bardzo ładnie mi to wyjaśnił Markus za co mu bardzo dziękuje :)

Pozdrawiam wszystkich!

1 komentarz:

  1. Do kontraktów wstrzymaj się conajmniej z kasą 5000 złote na nie, przeczytaj:
    http://www.gpw.pl/zrodla/gpw/pdf/Podstawy_inwestowania.pdf
    i jak masz wolne fundusze rozważ zakup:
    http://www.maklerska.pl/product_info.php?ref=42&products_id=21&affiliate_banner_id=1

    OdpowiedzUsuń