czwartek, 3 grudnia 2009

Zakupy oraz dochody z Ad Sense

Witam. Dzisiaj do portfela dokładam 15 certyfikatów na srebro :) Bardzo się cieszę z tego zakupu i mam nadzieje że będzie udany bo to pierwszy mój zakup w życiu. Docelowo chce by było w nim 30-40 certyfikatów. Postaram się w najbliższych dniach o jakiś wykres.

A teraz chciałbym nawiązać do Google Ad Sense, gdyż zauważyłem w ostatnich dniach spory przychód. Postanowiłem trochę zagłębić się w tą tematykę, polecam każdemu: http://zarabianie-na-blogu.pl/ . Teraz do sedna, morał jest taki że warto pisać blogi tematyczne. Jeśli na czymś się znamy załóżmy blog i dodajmy reklamy. Ja postanowiłem że jak tylko znajdę chwilkę czasu założę jeszcze jednego bloga związanego z tematyką ciała a dokładniej porad jak schudnąć, przybrać. Tematyka raczej jest przyciągająca a wiedza jaką dysponuję może się przydać.

4 komentarze:

  1. Ale nie ładuj więcej jak 50% w jeden instrument bo jak coś pójdzie nie po Twojej myśli to nie będzie za ciekawie. A tak z Ciekawości zwiększyła Ci się liczba klików czy stawka za klik? Bo jak to pierwsze to trochę pomogłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczba klików :) Jesli tak to dziękuje :) Ja również się odwdzięczyłem ale nie jestem tym botem o którym pisałeś na swoim blogu.

    Jeśli by zastosować się do tego co pisałeś to nie więcej jak 25 certyfikatów bym mógł zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie musisz się do tego stosować. Ja przynajmniej uważam że zbyt duża ekspozycja na jeden produkt (licząc np. złoto i fundusz DWS Gold jako jedno). Zresztą bardzo podoba mi się motto dnia „Nigdy nie żałuj zysków, które mogłeś osiąnąć” z bloga Pawła Szczepaniaka. Co najwyżej stracimy część zysków, ale w razie sytuacji odwrotnej nie stracimy większości kapitału.

    OdpowiedzUsuń
  4. No masz racje i zastosuję się do tego. Nie mam dużego portfela i każda strata boli.

    OdpowiedzUsuń