sobota, 26 grudnia 2009

Serwisy aukcyjne

O czym mowa? Nie myślę tutaj o allegro.pl czy świstak.pl . Mówię tutaj o serwisach typy podbij.pl . Tylko co to? Serwis ten oferuje nam szereg aukcji w których możemy uczestniczyć mając odpowiednią walutę. Waluta na tym serwisie to podbicia, które kupujemy za normalną gotówkę.
Każde podbicie umożliwia nam podbicie ceny przedmiotu. Grono osób obserwuje aukcje którą jest zainteresowaną, gdy nadchodzi czas rozpoczęcia aukcji wszyscy zaczynają podbijać, wtedy cena przedmiotu się podnosi o tyle na ile zakontraktowana jest aukcja. Ale pamiętajmy nadal że każde podbicie nas kosztuje. Do czego ciągle zmierzam?
Chcę państwu przedstawić i pokazać jak za nie wielkie pieniądze można wygrać dobre, markowe i NOWE produkty. Nie myślcie że to jakieś naciąganie czy coś, jakiś czas temu sam w to nie wierzyłem lecz spróbowałem. Zakupiłem jeśli dobrze pamiętam 100 podbić. Udało mi się wylicytować pakiet 200 podbić. Następnie mając większą sumę zabrałem się do gry o zestaw garnków firmy Tefal wart 700zł! Który wygrałem za ... 2 podbicia czyli za nie wiele więcej jak 1zł :). Kolejno wygrałem wieże firmy LG również wartą 700zł za nie więcej jak 100zł, oraz toster wart 100zł za około 30zł. Jak widzicie zysk ładny. Cała sztuka polega na tym by długo obserwować, nie rzucać się od razu do licytacji tylko wypatrywać i patrzeć na osoby które licytują. Wygrywa ta osoba która jako ostatnia podbiła przedmiot. W razie pytań chętnie pomogę :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich:)

Tak na marginesie, świat idzie do przodu wszyscy zaczynają dbać o swoje ciało, prowadzę drugiego bloga, jeśli ktoś by chciał jakieś wskazówki dotyczące ciała, zmiany go itp proszę tam napisać a odpisze jak tylko będę umiał. To moja duża pasja i posiadam dużą wiedzę na ten temat.

4 komentarze:

  1. Hmmm sprytne. Jest też pewnie druga strona medalu, że wiele więcej osób znacznie przepłaca za licytowane przedmioty. Gratuluję pomysłu, ciekawy sposób na zysk.

    Ps. Podaj link do swojego drugiego bloga, bo jakoś znaleźć nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajnie że udało Ci się coś na tych aukcjach wygrać, ale niestety na wiele osób licytujących udaję się wygrać tylko 1 osobie, Jest to znakomity biznes, ale dla osób które prowadzą te serwisy. Znakomicie z tym modelem biznesowym rozprawił się trystero w artykule:
    http://blogi.ifin24.pl/trystero/2009/10/23/naiwniacy-z-pulsu-biznesu-aukcje-groszowe-i-etos-bankiera/

    Pozdrawiam
    Markus

    OdpowiedzUsuń
  3. ynwestor:

    Proszę to ten link: http://ideal-ciala.blogspot.com/ jak coś Cię ciekawi to pisz w komentach a ja to opiszę.

    Marek:

    Tak masz racje, osoby które prowadzą takie serwisy trzepią niezłą kasę. Jak liczyłem zysk czasem na niektórych przedmiotach mają po 400% 500%. Fakt są osoby co przelicytują i naprawdę potrafią stracić na tym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęcam do zapoznania się z literaturą na temat teorii gier. Można się sporo nauczyć i rozsądniej podchodzić do tego typu aukcji.

    OdpowiedzUsuń