poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Organizacja portfela

Gdy przychodzą pieniądze, możemy mówic o zmianach, planach w naszym portfelu. Każdy planuje dokładnie każdy krok w drodze do bogactwa.

Portfel ma 2000zł.

I
500zł obecnie leży bezczynnie w ING i to aż grzech. Na lokatę taka kwota to trochę za mało. Lecz na FI nie. Postanowiłem spytać Markusa, z racji że bardziej obeznany jest w temacie, jaki FI poleca.

II
Co do srebra, bardzo chętnie bym się go pozbył. W połowie marca była okazja sprzedać za 53zł, lecz przeczekałem. Gdy ponownie zdarzy się taka okazja na pewno sprzedam. Zakupione zostało za cenę 48zł, więc taki zysk mnie w jakimś stopniu zadowoli, szczególnie ze to pierwsza moja inwestycja u Maklera. Jest to bardzo duża część mojego portfela i uważam że można ją lepiej rozłożyć.

III
Spadek obligacji mnie zmartwił i zarazem wywołał złość. Jak dawniej pisałem:
Obligacje co miesiąc będę dokładać 2-3 sztuki i tylko 10 letnie. Gdybym kiedyś zarabiał więcej na pewno zwiększę miesięczny zakup.

O ich spadku pisał Markus na swoim blogu.

IV
Cel do końca miesiąca to 2500zł. 500zł w moim przypadku do uzbierania do dość pokaźna kwota, lecz jestem w stanie.

W skrócie:

1. Odłożyć 500zł
2. Zainwestować w FI
3. Sprzedać RCSILAOPEN
4. Pisać częściej na blogu :)

1 komentarz: