poniedziałek, 30 listopada 2009

Konta osobiste

Większość z nas zastanawia się czy wybrało dobre konto bankowe. Czy aby na pewno dobrze wybraliśmy? Jeszcze inni(zazwyczaj młodzi) stoją przed wyborem założenia konta? Wczoraj spotkałem się na jednym forum właśnie z takim pytanie: W jakim banku otworzyć konto? Opinie jak można przewidzieć były podzielone. Dla każdego z nas dany przedmiot ma inne zalety. Dla mnie głównymi cechami jakimi powinno się charakteryzować to:
- dostępność bankomatów/wpłatomatów
- niezawodność internetowa
- bezpłatna karta oraz jej utrzymanie
- bezpłatne przelewy

Czy aby na pewno możemy takie konto znaleźć? Ja używam dwóch kont, w dwóch różnych bankach. Jedyne o nich mogę coś powiedzieć i je opiszę.

ING Direct
- bezpłatne przelewy
- bezpłatne prowadzenie konta
- bezpłatne otwarcie rachunku
- wydanie karty bezpłatne
- duża dostępność bankomatów i wpłatomatów
- miła obsługa, wszędzie na siedząco przyjmowany :)
- niezawodność internetowa

Alior Bank konto z lokatą nocną
- bezpłatne przelewy
- bezpłatne prowadzenie konta
- bezpłatne wydanie karty
- opłata miesięczna za kartę
- 5% lokata nocna!
- duża ilość bankomatów
- miła obsługa, lecz wszędzie na stojąco zostałem przyjmowany.
- niezawodność internetowa

Mnie bardzo się podoba ING, naprawdę dostępność wpłatomatów jest strasznie duża. W Aliorze otwarłem jak pisałem wcześniej, ze względu na konto maklerskie.

Pozdrawiam i dziękuje za klikanie w reklamy :)

2 komentarze:

  1. Hej. Całkiem fajne porównanie kont. Jednakże tu i tu mamy płatną kartę. Ja osobiście rezygnuje z konta w ING bo dostęp do wpłatomatów nie jest dla mnie jakąś tam zaletą. A jeżeli chodzi o gromadzenie gotówki to janlepszy wg. mnie jest obecnie Polbank i Eurobank. Lokata na Aliorze to tak naprawdę 2,5% czyli słabo. Więc jak masz wystarczająco blisko placówkę Aliora, bądź Euronetu/Polbank możesz spokojnie zamknąć konto w ING i przestać płacić 2zł/mc za kartę i używać karty Aliora która jest wg. mnie trochę lepsza.
    Jako bezpłatny wpłatomat polecam również konto >30 w WBK, ewentualnie Eurokonto Net w PEKAO, ktore również mają od groma placówek.

    P.S. Proponuje wymianę linków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, 2zł jeśli nie wykonamy zakupów na określoną kwotę:) Akurat zawsze udaje mi się ja przekroczyć. A konto w Aliorze jak pisałem wcześniej potrzebne do Rachunku Maklerskiego.

    Co do wymiany linków, ok :)

    OdpowiedzUsuń