niedziela, 29 listopada 2009

Come back!

Witam serdecznie po dłuższej przerwie. Nie pisałem za wiele tutaj nic bo nie inwestowałem lecz starałem się "jakoś" powiększyć . Ostatnim razem jak tutaj pisałem miałem 1000zł. Dzisiaj jest to 2000zł. Obecnie otwarłem konto z lokatą nocną w Alior Banku. Dodatkowo otwarłem rachunek maklerski u nich. Plan jest taki by kupić za całość srebro. Dodatkowo pracując odkładać na złoto, chyba że coś się zmieni. Konto które posiadam w ING zostawię, zaletą są ich wpłatomaty i ich dostępność. Zawsze mogę szybko wpłacić pieniądze i przelać do Aliora. W tym tyg liczę jeszcze na mały przypływ pieniędzy. Myślę też o małej reklamie bloga bo zawsze to ktoś kliknie w reklamy i pare $ do AdSense wpadnie.

Mile zaskoczenie na Google Adsense - 3.70$.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz